مقالات

لباس های سیملس چه ویژگی هایی دارند؟

لباس سیملس چیست؟

لباس سیملس روشی جدید و مبتکرانه در تولید لباس است. عدم وجود درز مزایای زیادی به همراه دارد، به خصوص در مورد لباس های تناسب اندام. لباس‌ های بدون درز در یک فرآیند بافتنی منفرد و پیوسته ایجاد می‌شوند که درزهای جانبی را از بین می‌برد. این باعث می‌شود لباس‌ های راحت‌ تر و ظاهر بهتری به تولید لباس‌ های سیملس منجر شود. مشکلاتی در درزها وجود دارد. درزها تمایل به چروک شدن دارند.

توسعه و تولید محصولات سیملس عملکرد ویژه ای را به عنوان راحتی برای بدن فراهم می کند و در زمان تولید صرفه جویی می کند. امروزه اکثر مشتریان مایل به خرید محصولات سیملس هستند.

مزایای لباس سیملس چیست؟

لباس‌های سیملس مزیت بیشتری دارند، یعنی لباس نیازی به برش و دوخت ندارد. بیش از 10 عملیات مختلف برای تولید یک لباس اصلی با درز وجود دارد. اما برای لباس های سیملس این فرآیند فقط شامل یک یا دو عملیات است. در حال حاضر 8 تا 10 درصد از محصولات لباس زیر زنانه با روش های سیملس ساخته می شوند. روش بدون درز روز به روز در حال بهبود است، ساخت آن 25 تا 35 درصد زمان کمتری نسبت به روش های برش و دوخت دارد. در این روش پوشاک کامل بر اساس برنامه نویسی کامپیوتری که امکان دوخت الگوهای مختلف را فراهم می کند.

لباس سیملس برای چه کسانی مناسب است؟

  • لباس بدنسازی سیملس برای هر نوع تمرینی عالی است، چه در حال انجام تمرینات قلبی، پیلاتس، وزنه برداری، کراس فیت یا یوگا باشید.
  • لباس های سیملس برای افرادی است که می خواهند زیبا به نظر برسند و احساس خوبی داشته باشند.
  • لباس‌های فعال سیملس برای افرادی است که می‌خواهند در لباس‌ های خود راحت باشند و نگران ناراحتی درزها نباشند.

بیایید به برخی از مزایای پوشیدن لباس سیملس نگاهی بیندازیم. آنها عبارتند از:

 

دوام بالای لباس سیملس

لباس های سیملس بسیار بادوام هستنئد. این زمانی ضروری است که در نظر داشته باشید که لباس های بدنسازی به طور مداوم در هنگام تمرین کشیده و کشیده می شوند. چند بار متوجه شده اید که نخ در حال دوخت روی لباستان بیرون می آید. این مشکل با لباس های سیملس از بین خواهد رفت!

لباس سیملس قابل تنفس است

هنگام ورزش کردن در باشگاه، نفس کشیدن بیش از هر چیز دیگری مهم است. همین موضوع را می توان در مورد موادی که هنگام ورزش در باشگاه روی بدن خود قرار می دهید نیز گفت. پوشیدن یک لباس سیملس تفاوت زیادی در راحتی شما در حین تمرین ایجاد می کند و می تواند روز شما را نجات دهد.

لباس سیملس بدون پارگی هستند

با لباس های سیملس بدنسازی، هیچ اصطکاک یا ساییدگی روی پوست خود نخواهید داشت. همچنین این درزهای ناراحت کننده در حین تمرین باعث تحریک یا پرت شدن حواس شما نمی شوند. شلوار ساق یا شلوارک بدون درز با بدن شما حرکت می کند و اعتماد به نفسی کاملاً ضد چمباتمه ایجاد می کند.

لگ سیملس چیست؟

لگ سیملس از جمله لگ‌ های پرطرفدار موجود در بازار است که از فناوری سیملس که به معنی بدون درز است بهره می‌برد. درواقع در این نوع لگ‌ ها درزی وجود ندارد و لگ به‌ صورت یکپارچه می‌باشد. لگ سیملس توسط بهترین دستگاه سیملس (بدون درز) که کمترین درز ممکن را دارد تولید شده و در پا بسیار راحت و جذب می‌باشد.

قسمت بالایی و به عبارتی کمری این محصول از نوع کمرکش است. این ویژگی نه‌ تنها عمر لگ را بالا می‌برد بلکه راحتی در پوشیدن را برای کاربر را به دنبال دارد. همچنین قابلیت کمر گنی آن باعث فرم دهی قسمت شکم و پهلوی بانوان می‌شود و آن‌ها را خوش‌ پوش‌تر از قبل نشان خواهد داد.

مزایای لگ سیملس چیست؟

فرم دهی بدن

طراحی این لگ‌ها به گونه‌ای است که فرم بدن را به خوبی نشان می‌دهند و این توانایی ناشی از حالت کشسانی این پوشاک‌ ها است.

انعطاف پذیری و کشش بسیار بالا

به دلیل قابلیت کشسانی فوق‌ العاده این لگ‌ ها، می‌ توان استفاده از این لگ‌ها را برای افراد با سایزها و اندام مختلف (حتی سایزهای بالا) مناسب دانست.

تنظیم دمای بدن

لگ‌ها علاوه بر تبادل هوا با دمای محیط ، امکان حبس شدن هوا در فصول سرد سال را فراهم می‌ آورند و باعث بالا بردن دمای بدن می‌شوند.

دوخت و پارچه با کیفیت

فناوری ساخت لگ سیملس با تجهیزات پیشرفته روز دنیا صورت گرفته و ازاین‌رو نمی‌توان درزی را در دوخت یکپارچه آن مشاهده نمود. تولید لگ‌ های سیملس با دستگاه‌ های خاص و نادر و پارچه‌ های مقاوم توانسته کیفیت و زیبایی را برای لگ‌ های سیملس به همراه آورد.

راهنمای خرید لگ سیملس

توجه به سایز بندی لگ سیملس در هنگام خرید این نوع پوشاک بسیار زیاد است. اگر شما نیز قصد خرید لگ سیملس دارید، باید متناسب با قد و سایز دور کمر و ران خود، لگ سیملس انتخاب نمایید.

طرح و رنگ

هنگام خرید لگ سیملس، باید رنگ و طرح لگ سیملس را در هماهنگی با فرم بدن انتخاب نمود. مثلا، افرادی که پاهای بزرگ و برجسته‌ ای دارند نباید از لگ‌ های با طرح درشت استفاده کنند. چرا که تناسب ظاهر را بهم ریخته و موجب نشان دادن پاها به میزان بزرگ‌ تر از آن‌چه که هست می‌شود.

سایز لگ

انتخاب سایز دقیق و متناسب با سایز کمر و ران، یکی از نکات مهم در انتخاب و خرید لگ سیملس می باشد. تنگی یا گشادی بیش از اندازه، هر دو در انتخاب یک لگ باید مد نظر قرار گرفته شوند. چرا که هیچ‌کدام مناسب فرد نیستند و موجب ناراحتی کاربر خواهند شد.

قد لگ

لگ‌ های موجود در بازار به لحاظ قدی از تنوع بالایی برخوردارند. از طرف دیگر، انتخاب قد لگ با نوع کفش و طرح و رنگ آن نیز می‌تواند ارتباط داشته باشد.

 

تمام هدف و تلاش ما در فروشگاه اینترنتی هارمونی مد این است که با ارائه اطلاعات کافی در این زمینه به شما کمک کنیم تا بتوانید با اطمینان خرید بهتری انجام داده و در نهایت از محصول خریداری شده خود رضایت خاطر بیشتری هم داشته باشید. برای مشاوره بیشتر در زمینه خرید محصولات، از طریق واتساپ یا به صورت تلفنی با شماره 68 54 314 0919 با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *