مقالات

شخصیت شناسی از روی طرز لباس پوشیدن

شخصیت شناسی از روی طرز لباس پوشیدن

‌لباس های شما در مورد شخصیت شما چه می گویند؟

اغلب، لباس های ما با شخصیتی که هستیم مرتبط است. برخی از افراد حتی ممکن است ما را بر اساس نحوه ارائه خودمان و نوع لباسی که می پوشیم قضاوت کنند.

ارتباط بین لباس های ما و اینکه چه کسی هستیم؟

راه‌های زیادی وجود دارد که ما لباس‌هایمان را نشان‌دهنده جاه‌طلبی‌ها و شخصیت‌هایمان می‌دانیم، بدون اینکه متوجه شویم.
گاهی اوقات لباس به ما کمک می کند تا بفهمیم در کجای زندگی هستیم و می خواهیم در آینده کجا باشیم. ما را نسبت به اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد امیدوار می کند و باعث می شود احساس کنیم در جامعه مناسب هستیم.
اما بیشتر اوقات، ما همچنین باید بفهمیم که لباس‌هایمان به ما چه می‌گویند نه اینکه در مورد ما چه می‌گویند. لباس های ما بر نحوه کار یا انجام کارهای روزانه ما تأثیر می گذارد. آرایش‌ها حس جدیدی از شخصیت را به شما می‌دهند که می‌توانید در آن روز بپوشید.

رنگ ها و حالات

بی‌آنکه همه ما بدانیم، رنگ‌هایی که می‌پوشیم، چیزهای زیادی در مورد اینکه ما چه کسی هستیم و در حال حاضر چه حسی داریم می‌گوید. این تعمیم بر اساس روشنایی یک رنگ و فرضیه ای در مورد رنگ هایی است که انتخاب می کنید. معنی هر رنگ را در زیر بررسی کنید.

قرمز:

اولین رنگ در لیست قرمز است که ما بیشتر آن را با عشق و علاقه همراه می کنیم. بسیاری از مردم قرمز می پوشند تا نشان دهند که کنترل و خشن هستند. یکی دیگر از چیزهایی که با رنگ قرمز مرتبط است، سکسی و شهوانی بودن است. به همین دلیل است که قرمز عمدتاً برای قرار ملاقات ها و جشن های صمیمی با یکی دیگر از افراد مهم پوشیده می شود.

زرد: رنگ دیگری که روحیه مثبت را نشان می دهد، رنگ زرد است. افرادی که این رنگ را می پوشند به عنوان افرادی پرانرژی و سرزنده توصیف می شوند. آنها می توانند به سرعت لبخند را به صورت شما بیاورند و روحیه شما را روشن کنند.

سبز:

اگر چیزی می‌خواهید که به شما احساس اطمینان و آرامش بدهد، به سراغ هر رنگ سبز بروید. این رنگ تسکین دهنده به شما کمک می کند تا برای چشم ها جذاب به نظر برسید. این یک رنگ مرتبط با طبیعت است، بنابراین مردم به طور خودکار تصور می کنند که شما یک دوستدار طبیعت و فردی کاریزماتیک هستید.

آبی:

یکی از رایج ترین رنگ هایی است که مردم می پوشند، آبی نشان دهنده موفقیت و اعتماد به نفس افراد است. این رنگ اثرات آرام بخشی ایجاد می کند و باعث می شود اطرافیان شما احساس راحتی کنند. همچنین حال و هوای حرفه ای ایجاد می کند و به همین دلیل است که این رنگ عمدتاً در رویدادهای شرکتی و مصاحبه های شغلی استفاده می شود.

 

مشکی:

بسیاری از مردم عاشق پوشیدن مشکی هستند، اما این به چه معناست؟ اگر در دفتر کار مشکی بپوشید، از بسیاری جهات مورد احترام و رهبر هستید. مشکی که در رویدادها پوشیده می شود، ممکن است ظرافت و تجمل را به رخ بکشد. فقط مطمئن شوید که زیاد مشکی نپوشید زیرا ممکن است غیرقابل دسترس به نظر برسید.

 

سفید:

سادگی و خوش بینی دو چیزی هستند که رنگ سفید از خود بیرون می دهد. پوشیدن لباس سفید این تصور را ایجاد میکند که شما فردی بی خیال هستید که می توان با همه چیز به او اعتماد کرد. کمال همه چیز است، اما مطمئن شوید که چند رنگ را اینجا و آنجا اضافه کنید.

سبک های مد و شخصیت

بسیاری از سبک های مد وجود دارد که ممکن است بخواهید در دوران مدرن ما آنها را امتحان کنید. اما به خاطر داشته باشید، هر استایلی شخصیت خود را دارد که نشان می‌دهد، بنابراین حتماً چیزی بپوشید که واقعی بودن شما را نشان دهد. سبک های مد فهرست شده و شخصیتی که نشان می دهند را بخوانید.

اسپورت:

اگر بیشتر روی لباس ها و پیراهن ها تاپ، ساق، کفش لاستیکی و ژاکت بپوشید، فردی اسپرت محسوب می شوید. همانطور که بسیاری از مردم به آن می گویند، “لباس ورزشگاه” در دهه گذشته به یک بیانیه مد بزرگ تبدیل شده است. زیرا افراد بیشتری این نوع لباس را برای همه چیز راحت می دانند.
برخی افراد از انتخاب جسورانه در مورد مد نمی ترسند و به آنها Stand-Out می گویند. آنها عاشق پوشیدن لباس هایی هستند که ظاهری دارند، مانند طرح های برجسته و رنگ های چشمگیر. لباس‌هایی که می‌پوشند، حس اعتماد به نفسی ایجاد می‌کنند.

زنانه:

سبک لباس زنانه شامل پوشیدن لباس و گلدار است. طرح‌های دیگر ممکن است شامل رنگ‌های ملایم، توری، قلاب‌ها و چاپ‌های زیبا باشد. افرادی که عاشق پوشیدن این نوع مد هستند، رمانتیک های ناامید محسوب می شوند و می خواهند مانند یک خانم با آنها رفتار شود. معمولاً در هنگام قرارها، به خصوص اولین‌ها، پوشیده می‌شود.

ترند تنظیم کننده:

همگام شدن با جدیدترین سبک ها و روندهای مد می تواند دشوار باشد، اما برای این شخص نه. یک ترندستر همیشه آماده است تا با جدیدترین سبک ها روی باند فرودگاه راه برود و زندگی او همان باند فرودگاه است. مردم می خواهند از او مشاوره مد دریافت کنند.

پوشاک و روانشناسی

در چند سال گذشته، مطالعات بیشتری در مورد ارتباط بین لباس و روانشناسی انجام شده است. محققان ایده هایی را در مورد اینکه لباس ما چگونه می تواند شخصیت ما را نشان دهد، ایجاد کرده اند.
به گفته آنها ما لباس خود را نماد مقام خود می دانیم. به همین دلیل تلاش زیادی برای آن انجام دادیم. آنها همچنین ممکن است منعکس کننده حالات ما باشند.
افرادی که رنگ‌های خنثی را دوست دارند ممکن است به نظر برسد که نمی‌خواهند منطقه راحتی خود را ترک کنند، زیرا قبلاً از کارهای روزمره خود راضی هستند. با این حال، زندگی بدون تغییر چیست؟ این افراد ممکن است در هنگام تغییر ترس داشته باشند، بنابراین باید سعی کنند روال خود را به هر طریقی تغییر دهند.

تکه های مختلف لباس و خصوصیات

اگرچه ممکن است ما از آن آگاه نباشیم، لباس‌های مختلفی که می‌پوشیم چیزی برای گفتن در مورد شخصیت ما دارند.
آنها با رنگ و استایلی که ما می پوشیم جمع می شوند و بر اساس شخصیت ما فرضیات انباشته ای ایجاد می کنند.

چاپ چکیده:

برای افراد جسور و صریح، چاپ انتزاعی راهی است که باید انجام شود. آنها از الگوها و طرح هایی که آنها را برجسته و با اعتماد به نفس نشان می دهد لذت می برند. آنها هرگز نمی ترسند چیزی جدید را امتحان کنند، مهم نیست که چقدر عجیب و غریب باشد.

تی شرت:

اگر از طرفداران پر و پا قرص پوشیدن تی شرت های ساده و قدیمی هستید، این نشان میدهد که میخواهید تا جایی که می توانید راحت باشید. این نوع لباس به یک فرد ساده دل می پردازد که دو سنت در مورد آنچه دیگران ممکن است در مورد آنها فکر کنند، نمی دهد.

هودی:

امروزه بسیاری از نوجوانان از پوشیدن هودی لذت می برند و این یکی از اجزای ضروری لباس‌های روزانه آنهاست. آنها بزرگ و راحت هستند و برای هر موقعیت گاه به گاه مناسب هستند. هودی‌ها باعث می‌شوند افراد مرموز به نظر برسند، زیرا ممکن است هرگز نفهمید چه چیزی را زیر آستین‌هایشان پنهان می‌کنند.

لباس های گشاد:

کسانی که از طرفداران پر و پا قرص لباس های گشاد هستند، افراد بی خیالی محسوب می شوند. آنها از راحتی و مد در ترکیب یکدیگر لذت می برند. در حالی که برخی ممکن است این را یک کالای مد روز بدانند، این لباس‌ها می‌توانند راحتی زیادی را برای هرکسی که آن را می‌پوشند به ارمغان بیاورند.

لباس تنگ:

اگر افرادی هستند که عاشق پوشیدن لباس های گشاد هستند، مطمئناً گروهی از افراد از پوشیدن لباس های تنگ لذت می برند. این افراد عاشق نمایش چهره های خود هستند. اما، آنها همچنین به عنوان بیش از حد متفکران و محافظه‌کارانی به حساب می‌آیند که می‌خواهند خود را در آن جا کنند.
لباس‌ها ممکن است یک چیز ساده به نظر برسند که روز و شب آن را می‌پوشید تا خود را بپوشانید و راحت باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *