مقالات

در جشن ولنتاین چه بپوشیم؟

در جشن ولنتاین چه بپوشیم؟

برای ولنتاین چه لباسی بپوشیم؟

ولنتاین روزی برای ابراز عشق و علاقه و محبت به همسرتان است. می توانید در این روز به میهمانی رفته و یا حتی یک جشن دونفره بگیرید. اگر شما هم برای ولنتاین به یک میهمانی دعوت شده اید و نمی دانید لباس های تان را چگونه با هم ست کنید، با ما همراه شوید.

لباس مناسب جشن ولنتاین

بدون شک در جشن ولنتاین، افراد سعی می‌کنند در برابر شخص مورد علاقه‌شان بهترین باشند. یکی از مواردی که در این روز باید توجه زیادی به آن ‌شود، لباس و ظاهر است. اهمیت دادن به ظاهر و پوشیدن لباسی شیک و خاص می‌تواند معشوقتان را به وجد بیاورد.

استایل جشن ولنتاین باید خیلی خاص باشد چون می خواهید برای جلب توجه کسی که لقب عشقتان را یدک می کشد وبه این پایه از از احساس شما راه پیدا کرده لباس بپوشید و روزی به یاد ماندنی را رقم بزنید. لحظه هایی در زندگی انسان وجود دارد که وصف ناپذیر است با استایلی شیک وفوق العاده این لحظه ها را ماندنی کنید.

قرمز؛ رنگ عشق

اول از همه رنگ قرمز را پیشنهاد می کنم.

چون قرمز رنگ تمایلات جنسی و محرک است و می تواند احساسات عمیق تری را از عشق پرشور گرفته تا چیزهای دیگر در انسان برانگیزد. قرمز داغ است.
یکی ازاصول تیپ زدن در ولنتاین پوشیدن رنگ قرمز است شما مجازید در این جشن تمام پوشش خود به رنگ قرمز انتخاب کنید. اگر عشقتان شما را برای شام در رستورانی شیک دعوت کرده است، بهتر است از لباس‌های رسمی‌تر استفاده کنید. پالتوهای رسمی جنس چرم یا فوتر استایلی شیک برایتان به ارمغان می‌آورند. همچنین برای تکمیل استایلتان می‌توانید از بوت‌های چرم، اکسسوری و رژ لب قرمز رنگ استفاده کنید. آخرین نوع استایلی که می‌توانید برای ولنتاین داشته باشید، استایل کژووال است. استایل‌های کژووال برای قرارهای کافه‌ای و سینما مناسب هستند. شما می‌توانید با شلوار جین و پلیور قرمز رنگ یا طرحدار، استایل کژووال زیبایی داشته باشید. در پیشنهاد بعدی باید بگم که اگر لباس قرمز ندارید دستپاچه نشوید

می توانید از اکسسوری های قرمز و یا کفش قرمز استفاده کنید:

  • کفش قرمز
  • کیف قرمز
  • کلاه قرمز
  • شال قرمز
  • گوشواره ،دستبند ،گردنبند و یا انگشتر قرمز

استایل جشن ولنتاین

  • اگر برای این روز به خصوص جشن و مهمانی ترتیب داده اید, بهتر است از پیراهن قرمز استفاده کنید.
  • با توجه به سلیقه تان, یک پیراهن کوتاه قرمز و یا یک پیراهن بلند قرمز.
  • از کفش پاشنه دار قرمز و یا مشکی برای ست شدن استفاده کنید.
  • استفاده از کمربند مشکی برای پیراهن بلند قرمز بسیار مناسب است, مخصوصا با دامنه گشاد.
  • شومیز آستین کوتاه و یا تاپ مشکی یا سفید به همراه دامن قرمز و کفش پاشنه دار مشکی و همینطور برعکس نیز می تواند یکی از استایل های انتخابی شما باشد.

پیشنهاد: اگر ساده گی را دوست دارید, دامن مشکی و بلوز سفید, دامن سفید و بلوز مشکی به همراه

یک جفت کفش قرمز, به شما هم استایل ولنتاینی می دهد و هم در عین ساده گی زیباست.

استایل مخصوص مهمانی ولنتاین

اگر یک مهمانی نیمه رسمی برای این روز در ذهن دارید, ما به شما شومیز و شلوار, و یا شومیز و دامن را پیشنهاد می کنیم.

رنگ های سفید و مشکی به همراه قرمز همیشه ترکیب جذابی می سازد.

از کفش اسپرت و یا صندل برای ست شدن لباس ولنتاین استفاده کنید. و حتما حتما یک شومیز قرمز جذاب برای خود

در کمدتان داشته باشید. یک خانم همیشه به یک شومیز قرمز نیاز دارد.

رنگ صورتی برای ولنتاین:

همه ما میدانیم صورتی برای ولنتاین کلاسیک است، بنابراین دقیقاً به همین دلیل است که در این لیست قرار دارد. صورتی بسیار جذاب و زنانه است.

رنگ سفید برای ولنتاین:

نمی توانیم در برابر اضافه کردن رنگ سفید به این لیست مقاومت کنیم. چه بخواهید لباسی شیک، آرام و یا پیچیده داشته باشید، رنگ سفید تنها یکی از آن رنگ‌هایی است که برای همه چیز مناسب است.

رنگهای خنثی برای ولنتاین:

شما به معنای واقعی کلمه هرگز نمی توانید با یک لباس با رنگ خنثی اشتباه کنید. برای ظاهری براق به سراغ لباس‌های تک رنگ بروید و با پاشنه‌هایی با رنگهای خنثی پاهایتان را بلندتر نشان دهید. مهم نیست که چه چیزی، رنگهای خنثی همیشه شما را خوب خواهد نشان داد.

لباس‌های طرحدار ولنتاینی:

لباس‌هایی با طرح قلب یا لب، مناسب استایل‌های ولنتاینی دخترانه و فانتزی هستند. ترکیب شومیزهایی با طرح‌های ریز قرمز مانند قلب و لب، با دامن‌های پف‌دار کوتاه و مشکی انتخاب خوبی برای دورهمی‌ ولنتاین است.

مانتو مناسب ولنتاین

مانتو را می توانید به رنگ قرمز یا هر رنگی که دوست دارید انتخاب کنید . می توانید مانتو قرمز کتی جلو باز را با تاپ وشلوار سفید ست کرده وکفش وکیف خود را نیز به رنگ قرمز یا سفید انتخاب کنید یک روسری ابریشم با طرح دلخواه به رنگ مشکی وقرمز بپوشید واستایل ولنتاین خود را کامل کنید. استایل ذکر شده برای یک دیدار عاشقانه و گذراندن ساعاتی در یک کافی شاپ زیبا بسیار مناسب است.

شلوار مناسب ولنتاین

شلوار مناسب ولنتاین را در هر رنگی که تمایل دارید استفاده کنید فقط به این نکته توجه کنید که هارمونی رنگ بین پوشش شما رعایت شود تا از اصول شیک پوشی دور نشوید.

روسری مناسب ولنتاین

اگر همیشه عادت به پوشیدن شال دارید می توانید روز ولنتاین برای ایجاد تغییر از روسری مناسب ولنتاین استفاده کنید روسری یکی از اجزای پوشش خان ها است که در نگاه اول بسیار به چشم می آید در انتخاب جنس ورنگ دقت کنید وبرای پوشیدن آن از روش های جدید کمک بگیرید به خاطر داشته باشید روسری خود را طوری بپوشید که با فرم چهره شما هم خوانی داشته باشد.

کفش مناسب ولنتاین

کفش در ایجاد ظاهر شیک وبی نقص بسیار مهم است. اگر در جشن ولنتاین شرکت می کنید همانطور که می دانید بهتر است از کفش های مجلسی وپاشنه بلند استفاده کنید. البته اندام وقد خود را قبل از پوشیدن این مدل کفش ها حتما در نظر بگیرد.

استفاده از اکسسوری ها

شاید برخی از خانم ها اکسسوری ها را کم اهمیت بدانند. اما زمانی که آن ها به درستی مورد استفاده قرار گیرند می توانند به جذابیت و درخشش استایل شما کمک کنند. البته کوچک ترین اشتباه در انتخاب اکسسوری ها نیز می تواند تاثیر منفی در استایل شما داشته باشد.

 

تمام هدف و تلاش ما در فروشگاه اینترنتی هارمونی مد این است که با ارائه اطلاعات کافی در این زمینه به شما کمک کنیم تا بتوانید با اطمینان خرید بهتری انجام داده و در نهایت از محصول خریداری شده خود رضایت خاطر بیشتری هم داشته باشید. برای مشاوره بیشتر در زمینه خرید محصولات، از طریق واتساپ یا به صورت تلفنی با شماره 68 54 314 0919 با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *