مقالات

اصول ست کردن لباس با همسر

اصول ست کردن لباس با همسر

ایده هایی برای ست لباس با همسر

بسیاری از زوج های جوان برای ست کردن لباس با پارتنر یا همسرشان به دنبال ایده و طرح مناسب برای پوشیدن میگردند. این کار زیبا و شیرین برای ابراز عشق و علاقه بین زوجین صورت میگیرد و باعث ایجاد مهر روز افزون در دل شریک زندگی ما میشود.
انتخاب لباس های ست زن و شوهری نشانی از ذوق و سلیقه و صمیمیت زوجین است. اما این نکته ناگفته نماند که ست کردن لباس زن و شوهر باید بر اساس اصول و قواعد صحیح انجام شود.

چرا زوج ها لباس های هماهنگ می پوشند؟

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا زوج‌ها دوست دارند لباس‌های مشابه بپوشند. در عین حال که می‌تواند به ایجاد حس وحدت و هماهنگی بین زوجین کمک کند، میتواند باعث شود هم شما و هم شریک زندگیتان در کنار یکدیگر احساس راحتی بیشتری داشته باشید. علاوه بر این، می‌تواند یک قرار یا رویداد را بسیار خاص‌تر کند.

عموما زوج ها لباس های هماهنگ میپوشند تا به دنیا نشان دهند که با هم هستند. لباس پوشیدن یکسان گاهی اوقات ممکن است به طور تصادفی اتفاق بیفتد، به خصوص اگر زمان زیادی را با هم می گذرانید، یا سلیقه بسیار مشابهی در مد دارید. با این حال، برخی از زوج ها عمداً لباس های هماهنگ می پوشند تا در مورد رابطه خود جلب توجه کنند. اگر قصد دارید با هم عکس بگیرید، لباس های همسان نیز می توانند عالی به نظر برسند.

 

چطور با پارتنر خود لباسمان را ست کنیم؟

  • با رنگ‌ها و طرح‌های ساده شروع کنید.
  • لباس های سبک و مطبوع را انتخاب کنید تا در روزهای گرم احساس راحتی کنید.
  • به این فکر کنید که چگونه سایر قسمت‌های لباس شما ممکن است به خوبی هماهنگ شود (کفش، ست گردنبند و…)
  • سعی کنید از رنگ‌های روشن یا چاپ‌های خیلی شلوغ خودداری کنید

به موارد زیر توجه کنید تا با انواع روش های ست کردن لباس آشنا شوید.

 

ست کردن کت و شلوار

بعضی وقت ها ست کردن لباس با پارتنرتان به معنی کاملا هم رنگ بودن یا کاملا مشابه بودن لباس نیست. بلکه میشه حتی با پوشیدن دو رنگ کاملا متفاوت، باز هم تیپ تان با شریک زندگیتان به هم مربوط باشد. کت و شلوار، برای این کار یک گزینه بسیار عالی میباشد.

ست کردن لباس اسپرت

اگر شما هم به همراه پارتنرتان ورزش می کنید و دنبال راهی برای ست کردن لباس با پارتنرتان میگردید، ست اسپرت مخصوص زوج ها رو به شما پیشنهاد می دهیم. شلوار و سوییشرت ست هم رنگ میباشد و تیپ یک پارچه و جذابی را به شما و پارتنرتان هدیه می کند.
لباس زوج به این معنا نیست که حتما تمامی لباس‌های شما، کفش‌ها و سایر اکسسوری‌ها دقیقا یکسان باشد. شما می‌توانید فقط یکی از لباس‌ها را هماهنگ کنید و زیبا به نظر برسید. اگر قصد دارید لباسی اسپورت و راحت به عنوان لباس خانواده انتخاب کنید، بهتر است به هماهنگی کفش‌ها نیز توجه کنید. می‌توانید از کت‌هایی با سبک یکسان استفاده کنید و یا اینکه هر دوی شما کلاه‌های لبه دار بپوشید.

ست کردن با لباس های مکمل

یکی از زیبا ترین راه های ست کردن لباس با پارتنرتان، پوشیدن لباس های مکمل میباشد. این لباس ها معمولا به تنهایی معنا و مفهومی ندارند و زمانی که شما در کنار پارتنرتان آن را میپوشید جذابیت خود را نشان میدهد. شما با هدیه دادن یکی از این ست ها به همسرتان میتوانید میزان زیادی از عشق و علاقه تان را به اون نشان دهید.

ست لباس زوج ها در شرایط کاری

با انتخاب یک کت و شلوار مناسب برای هردویتان به رویداد تجاری بعدی خود بروید. در مورد ترکیب رنگ های یکسان نگران نباشید، اما مطمئن شوید که سبک یکسانی دارند. اگر اهل کت و شلوار نیستید، می توانید از پارچه و طرح یکسان استفاده کنید، این الگو مشابه را چه در کراوات و چه در لباس ها می توان ست کرد.

ست لباس زمستانی

وقتی در فصل پاییز و زمستان باران شروع میشود، با پوشیدن لباسی هماهنگ با همسرتان، روز همه را روشن کنید. اگر عاشق راه رفتن در هوای صاف هستید، سایه های تیره و خنثی مانند قهوه ای، شتری یا آبی سرمه ای را انتخاب کنید. استفاده دائم از رنگ های گرم و خشک در زمستان هم آنقدر خوب به نظر نمی رسد و می توانید سراغ رنگ های شاد هم بروید.

ست کردن لباس با آیتم‌هایی از جنس جین

از آنجایی که جین پارچه‌ای همه کاره و محبوب است، استفاده از آن به عنوان یک عنصر هماهنگ کننده در لباس زوج‌ها فوق‌العاده آسان است. در حالی که همسرتان آن را به عنوان ژاکت یا شلوار می‌پوشد، شما میتوانید از این پارچه به عنوان دامن، کلاه باکت یا کیف جین استفاده کنید. با هر اکسسوری از جنس جین یا لباسی که در کمد خود دارید بازی کنید و ما مطمئن هستیم که چیزی برای استایل کردن با آن پیدا خواهید کرد.

مهمترین نکاتی را که برای ست کردن لباس باید رعایت کنید، عبارتست از:

رنگ مناسب نکته مهم هنگام ست کردن لباس با همسر

شاید در مرحله اول به نظرتان برسدکه راحت‌ترین کار پوشیدن دو لباس همرنگ است. اما اشتباه نکنید، پیدا کردن چنین لباس‌هایی نه تنها بسیار دشوار است، بلکه ممکن است کسل کننده و ناخوشایند هم به نظر برسد. توصیه ما به شما این است که رنگ‌هایی از یک پالت رنگی و طیف‌های نزدیک به هم استفاده کنید.

انتخاب جنس صحیح هنگام ست کردن لباس با همسر

جنس لباسی که انتخاب می‌کنید ممکن است کاملا تیپ شما را تغییر دهد. پس هوشمندانه عمل کنید. از انتخاب لباس‌های دقیقا همجنس و یک رنگ بپرهیزید و یا هرکدام همان جنس را به روشی متفاوت و در جاهای مختلف مورد استفاده قراردهید.

برای میهمانی چه نوع لباس زوجی بپوشیم؟

برای مهمانی های خانوادگی، انتخاب‌های زیادی دارید. شما به راحتی می‌توانید از رنگی مشترک در لباس‌ها و پیراهن خود استفاده کنید و با اینکه سایر اکسسوری‌ها مانند کمربند، ساعت را هماهنگ کنید. اگر در فصل گرم سال هستید، دست شما کاملا باز است و به راحتی می‌توانید گزینه‌های مختلفی انتخاب کنید. اگر در فصول سرد سال هستید، هر دو شما می‌توانید یک شال بافت با رنگ و طرح یکسان استفاده کنید.

 

تمام هدف و تلاش ما در فروشگاه اینترنتی هارمونی مد این است که با ارائه اطلاعات کافی در این زمینه به شما کمک کنیم تا بتوانید با اطمینان خرید بهتری انجام داده و در نهایت از محصول خریداری شده خود رضایت خاطر بیشتری هم داشته باشید. برای مشاوره بیشتر در زمینه خرید محصولات، از طریق واتساپ یا به صورت تلفنی با شماره 68 54 314 0919 با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *