مقالات

از هارنس زنانه و مزایای آن چه می دانید؟

از هارنس زنانه و مزایای آن چه می دانید؟

امروزه تنوع لباس های زیر زنانه افزون گردیده است که یکی از انواع آن به هارنس زنانه تعلق می یابد. هارنس های زنانه کاربرد های متفاوتی را شامل می شوند. هارنس زنانه نوعی لباس زیر زنانه تلقی می شود که علاوه بر بند های اصلی، بند های متعددی را در قسمت قفسه سینه دارا می باشد و به همین ترتیب و جذابیت بسیاری را برای بانوان به ارمغان می آورد.

هارنس های زنانه در انواع متنوعی طراحی و تولید می شوند که برخی از انواع هارنس زنانه عبارت اند از: هارنس نخی، هارنس چرم، هارنس زنانه فانتزی، هارنس توری، هارنس لمه ای و…

مزیت ها و کاربردهای هارنس چیست؟

اگر به روحیه خود و روابطتان اهمیت می دهید، نباید از این مدل هارنس ها غافل شوید.

بهبود روابط جنسی و زناشویی

هارنس ها قدرت تحرک پذیری بالایی را دارند و به همین منظور می توانند تا حد بسیار زیادی روابط جنسی افراد را بهبود ببخشند.

ایجاد روحیه‌ شاد و افزایش اعتماد به نفس

استفاده از انواع هارنس‌ های زنانه که شامل سوتین، شورت و ست لباس زیر است می‌تواند تمامی نیازهای شما بانوان عزیز را برطرف سازد و باعث ایجاد شادی و اعتماد به نفس در روابط همسری گردد.

ایجاد جذابیت دوچندان

با توجه به جنس، طرح و تنوعی که هارنس زنانه دارد، استفاده از آن می‌‌تواند جذابیت بیشتری به اندام خانم‌ ها بخشد. نتیجه‌ این افزایش جذابیت حس خود دوستی را در بانوان ایجاد می‌کند.

 

هارنس فانتزی چیست؟

از آن جا که مدل های فانتزی رفته رفته محبوب تر از قبل می شوند، با گذشت زمان به طور متنوع تری تولید شده و در بازار از انواع گوناگونی برخوردار هستند. در این میان هارنس فانتزی از جمله همه پسند ترین مدل هایی است که همیشه متقاضیان بسزایی داشته و دارد.

انواع هارنس فانتزی

هارنس فانتزی خود نیز دارای نمونه ها و مدل های پر شماری است، به طوری که با سلیقه اکثر افراد جور بوده و هر کسی می تواند مدل مورد پسند خود را از میان مدل های متنوع آن پیدا کند. به همین جهت در ادامه تنها چند مورد از انواع این لباس زیر جذاب را آورده ایم:

  • هارنس لمه ای
  • هارنس گیپور دار
  • هارنس توری
  • هارنس نخی

 

سوتین هارنس دار

مد و استایل زنانه دارای تنوع و مدل‌ های مختلفی است که در این میان خود سوتین به تنهایی می‌تواند دارای انواع مختلف و متنوع باشد. لباس زیر مانند سوتین نیز می‌تواند در طیف گسترده‌ای مانند مدل ملایم و عاشقانه قرار بگیرد و یا اینکه برای هدف خاصی تولید شود. در این میان ممکن است به یک مدل سوتین برخورد کنید که صرفا برای افزایش جذابیت و تحریک پذیری در روابط زوجین مورد استفاده قرار گیرد که سوتین هارنس دار یکی از همین نوع است.
فرقی نمی‌کند شکل و اندازه سینه‌ تان چه سایزی داشته باشد، اینکه ترجیح دهید سوتین ورزشی بپوشید، از یک سوتین نرم یا فنری استفاده کنید، در هر صورت استفاده از سوتین قفسی هارنس دار یک موضوع در سطح جهانی است که هر خانمی می‌ تواند از آن استفاده کند.

کاربرد سوتین هارنس دار چیست؟

بر خلاف یک سوتین معمولی، سوتین‌ های هارنس دار از نظر عملکرد دارای چیز خاصی نیستند. هدف از این سوتین‌ها صرفا جلب توجه بیشتر و بالا بردن جذابیت و حس تحریک کنندگی برای شریک جنسی شما در روایط زناشویی است. چرا که آنها شما را فوق‌العاده سـکــسـی نشان می‌دهند. جذابیت جنسی این سوتین‌ها در نوع خود بی رقیب است.

اخیرا درباره اینکه سوتین هارنس دار چیست، بحث‌های زیادی صورت گرفته است. با این حال، سوتین‌های هارنس دار به هیچ وجه جذابیت و ارتباط خود را از دست نخواهند داد. از لحاظ ساختاری این سوتین دارای مجموعه‌ای از کمربندها است که بخش بالایی بدن بانوان را پوشش می‌دهد و معمولا از جنس چرم است. سوتین هارنس دار دارای رنگ و مدل‌های متنوعی است که برای تزئین آن از دکمه، گیره، پرچ و … استفاده شده است.
فرقی نمی‌کند که سینه‌های شما چه اندازه‌ای داشته باشند یا اینکه کدام اندازه کاپ سینه شما باشد. در هر صورت این سوتین برای شما قابل استفاده خواهد بود. پوشیدن این مدل سوتین با تی‌شرت و شلوار جین جذابیت جنسی را بدون اینکه خیلی دخترانه به نظر برسید در شما افزایش خواهد داد.

ویژگی سوتین هارنس دار

  • سوتین هارنس دار توجه را به سمت بالا تنه بخصوص بالای سینه و چاک سینه جلب می‌کند.
  • سوتین هارنس از لحاظ بندی بودن، دارای الگوی متنوعی مانند طرح‌ های مشبک و ضربدری در طرفین و پشت سوتین است.
  • این سوتین، دارای بند های بیشتری نسبت به سایر سوتین‌ های معمولی است.
  • جنس هارنس سوتین معمولا نخی بوده و دارای بندی از جنس همان بافت پارچه سوتین است. اما در برخی مدل‌ها از کمربند چرمی یا زنجیر فلزی نیز برای آن استفاده می‌شود.

راهنمای خرید هارنس زنانه

برای این که بتوانید یک هارنس مناسب را مورد خریداری قرار دهید، لازم است تا به نکات متعددی توجه نمایید. از جمله موارد زیر:

انتخاب برندهای معتبر

هنگامی که شما از یک برند نام آشنا بهره مند می گردید، تنوع بسیار بالایی را در طرح و رنگ هارنس ها شاهد خواهید بود. علاوه بر آن کیفیت بسیار مناسبی را نیز تجربه می کنید.

خرید از فروشگاه های معتبر

برای این که بتوانید یک هارنس با کیفیت را در بر داشته باشید، می بایست آن را از مراکز معتبری خریداری نمایید. ما به شما پیشنهاد می دهیم تا فروشگاه اینترنتی هارمونی مد را برای خرید انواع هارنس زنانه انتخاب کنید.

خرید با قیمت مناسب

هارنس زنانه با توجه به میزان کیفیت و نوع متریال، در قیمت های مختلفی می باشد. با این وجود توجه کنید هر گرانی با کیفیت، و هر ارزانی بی کیفیت نیست. پس قیمت را نباید تنها معیار برای خرید قرار داد.

 

تمام هدف و تلاش ما در فروشگاه اینترنتی هارمونی مد این است که با ارائه اطلاعات کافی در این زمینه به شما کمک کنیم تا بتوانید با اطمینان خرید بهتری انجام داده و در نهایت از محصول خریداری شده خود رضایت خاطر بیشتری هم داشته باشید. برای مشاوره بیشتر در زمینه خرید محصولات، از طریق واتساپ یا به صورت تلفنی با شماره 68 54 314 0919 با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *